צור קשר טלפונית

טיסות לתאילנד במאי



חודש מאי מאז ומעולם היה אחד מהחודשים היותר חלקים בענף התיירות במדינת ישראל וחשוב לציין שלפעמים חשוב לקחת את החולשה ולהפוך אותה להזדמנות מטריפה, קלה ופשוטה.



כיום ישנם מגוון רחב של חברות תעופה אשר ממריאות מדי יום ביומו לבנגקוק, כאשר לא חודש מאי נחשב לחודש קצת פחות אטרקטיבי בשביל לטייל ביעד, אבל בהחלט אחד מהחודשים היותר מוצלחים בשביל ליהנות ממחירים ועלויות נמוכים יחסית של כרטיסי הטיסה אותם תוכלו למצוא אצל סוכני הנסיעות השונים הפועלים במדינת ישראל.

מזג האוויר בחודש מאי בתאילנד


אז ראשית כל חשוב מאוד לפני שיוצאים לכל טיול כזה או אחר ברחבי העולם לבדוק את מצב מזג האוויר הקיים ברחבי העולם.
כיום מזג האוויר הקיים ושורר בתאילנד בחודשי מאי - יוני הוא סביר יחסית, כמובן שגרוע יחסית לטיול בתאילנד בחודש ינואר עד מרץ, אבל טוב הרבה יותר מאשר חודש יולי - אוגוסט.
חשוב מאוד להבין שבמרבית המקרים שמדברים על מזג האוויר שלא אטרקטיבי בתאילנד מדובר בדרך כלל על המונסונים הנוראיים שתוקפים אותנו במהלך הטיול, דבר שמאוד אופייני למזג האוויר השורר בתאילנד במהלך כל ימות השנה.

מחירי הטיסות לתאילנד במאי

המחירים של כרטיסי הטיסה הם תמיד דבר שמעניין אותנו, כאשר כיום ישנם מגוון חברות תעופה המבצעות את הטיסות האלו גם בחודש מאי של השנה, כגון: טיסות לתאילנד אל על, טיסות לתאילנד דרך קייב ועוד רבים וטובים.
בדרך כלל בגלל שהביקושים של המטיילים והנופשים הישראלים המתעניינים לצאת לחופשה בתאילנד הוא נמוך יחסית ביחס לחודשים האחרים במהלך השנה, חשוב לדעת שהמחירים זולים עד מאוד, כאשר ניתן אפילו למצוא עם החברות הזרות מחירי טיסות של 799$ ולפעמים יקר יותר וגם נמוך יותר עם התמזל מזלך.
מומלץ מאוד כמובן לפנות לסוכן הנסיעות האישי שלך בשביל למצוא את הטיסה הנוחה ביותר וכמובן שהזולה ביותר בשביל שתוכל להיות בטוח שאתה במקום הנכון ובזמן הנכון בכל הקשור לבחירת חברת התעופה והגעה נוחה וקלה לתאילנד בחודש מאי של השנה.

0 Response to "טיסות לתאילנד במאי"

הוסף רשומת תגובה

free counters