צור קשר טלפונית

טיול מאורגן למשפחות בתאילנד



אחד מהטיולים הפופולאריים ביותר בקרב אלו הנוסעים לטיולים מאורגנים בגזרת תאילנד, הם הטיולים המאורגנים המיועדים למשפחות וכאלו המחפשים להגיע במסגרת משפחתית וחברתית לטיול מעניין ומרתק.





טיולי משפחות ידועים כטיולים של מספר רב של משתתפים, כאשר מרבית מהטיולים יוצאים בעיקר בחודשי הקיץ, כאשר ישנם גם אפשרות לקחת לטיול את הילדים והקטנטנים שנמצאים במסגרת לימודית כל השנה.

ישנם מספר סוגים של טיולים מאורגנים למשפחות באזור המזרח הרחוק, כגון: טיולים שמיועדים לחוגגים בר מצווה, כאשר הדגש המשמעותי ביותר הוא על הילדים אשר חוגגים את היום, טיולים שמיועדים למשפחות בתקופות חגים, אלו טיולים קצרים ומסיביים אך עם הרבה תוכן שישאיר טעם של עוד לאחרים.

עלויות ומחירים של טיולים מאורגנים שכאלו

העלות היא תמיד אחד מהדברים המשפיעים ביותר על רכישת חבילת תיור ונופש, העלות של טיול מאורגן בממוצע במהלך ימות השנה כאשר מדובר על זוג מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 18, הוא בסך 9,000$, כאשר מדובר על טיסות ישירות של חברת אל על, וכמובן שחשוב לציין שמדובר בטיול ל 16 יום בו ניתן לראות לא מעט ולצאת מבסוטים ומרוצים.

איפה כדאי לרכוש ולקבל ייעוץ בנושא

במידה וחשקה נפשכם בלנסוע לטיול משפחות בתאילנד, חשוב מאוד שהבחירה בסוכן הנסיעות שייקח אתכם לטיול שכזה הוא חשוב וקריטי, ראשית כל אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן בנהורה טורס בטלפון 1700-705-505, כמו כן אנו ממליצים בחום לנסות ולבדוק את האופציות של הזמנות און ליין באינטרנט לאלו הרוצים לחסוך זמנים מיותרים.

0 Response to "טיול מאורגן למשפחות בתאילנד"

הוסף רשומת תגובה

free counters