צור קשר טלפונית

טיול מאורגן לאיים בתאילנד



אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם ובמזרח הרחוק בפרט בעבור אוכלוסיית המטיילים והנופשים הישראלים, זוהי תאילנד שבלי שום ספק מביאה איתה משהו חדש כל שנה ושנה, כאשר אחד מהטיולים שהגו והמציאו ספקי התיירות השונים בישראל, הם הטיולים המאורגנים לאזורי האיים הנמצאים באזור הדרומי של תאילנד, כאשר ידוע לכולם שהאיים הם המקום המועדף והאטרקטיבי ביותר בעבור ישראלים המחפשים את חופשת בטן הגב, אבל לא רק...



הטיולים המאורגנים היוצאים לתאילנד בסביבת הדרום יכולים להתבצע במספר דרכים, האופציה הראשונה היא טיול מאורגן המשלב גם אזור מרכז וצפון תאילנד, האופציה האחרת היא שבמהלך חופשה פרטית באזור תוכל לבחור לעצמך טיול מאורגן עם מספר מצומצם של משתתפים שייקח אותך להכיר בצורה טובה יותר את אזור האיים שבתאילנד.

כדאי או לא כדאי ?

לדעתנו האישית במידה וכבר החלטת לנסוע לחופשה בתאילנד ארוכת טווח, ובמידה ואנחנו כבר מדברים טיול מאורגן שעתיד להתבצע, אז למה לא לנסות ולרכוש את הטיול המאורגן המקיף שיראה לך גם את האזורים האחרים שנחשבים לתיירותיים לא פחות מאזורי הדרום.

כ 95% מאלו הנוסעים כיום לטיולים מאורגנים באזורי האיים, הם אלו אשר מתעניינים לראות ולטעום מכל חוף ואי, וכמו כן ליהנות גם בחופשת הבטן גב שהם כל כך אוהבים.

כדאי להתייעץ לפני שנוסעים

בטרם תחליט לרכוש טיול מאורגן שאתה לא בטוח בו, מומלץ מאוד להתייעץ עם סוכני נסיעות המתמחים בתחום של תאילנד, כגון: חברת נהורה טורס שהינה חברת התיירות הגדולה בישראל המוכרת טיסות לתאילנד וטיולים מאורגנים לאזורי המזרח הרחוק ותאילנד בפרט.

0 Response to "טיול מאורגן לאיים בתאילנד"

הוסף רשומת תגובה

free counters